Jeśli odpowiadasz za marketing firmy, musisz zaangażować się w tworzenie filmów dla swojej firmy.
Nie ma na to dwóch sposobów; marketing wideo to skuteczne i rozwijające się narzędzie marketingowe, z którego może skorzystać prawie każdy menedżer ds. marketingu. Zapoznaj się ze wskazówkami w poniższym artykule, aby już dziś rozpocząć kampanię marketingową wideo.Korzystaj z innych osób, takich jak prelegenci gości, w swojej witrynie i swoich filmach. Choć możesz być interesujący, Twoi widzowie naprawdę docenią nową, świeżą twarz. Upewnij się, że to, co masz w swoich filmach, odzwierciedla rodzaj wiadomości, którą chcesz wysłać swoim widzom.Wykorzystaj wydarzenia, takie jak wystawy i targi, aby przeprowadzić wywiady z ekspertami. Następnie możesz opublikować wywiady w swojej witrynie jako zasób dla swoich widzów. Zadawaj pytania, które zadawaliby Twoi widzowie, i staraj się, aby wywiad był jak najbardziej interesujący, aby przyciągnąć uwagę widza.Bądź pewny siebie podczas swojego filmu. Twoi klienci będą postrzegać Cię jako ambasadora produktu, co oznacza, że powinieneś wykazać się pełnym zaufaniem do jego możliwości i wartości. Przećwicz prezentację kilka razy, aby upewnić się, że budujesz odpowiednie wrażenia i zainteresowanie potencjalnych klientów.Jeśli myślisz o wykorzystaniu marketingu wideo do zwiększenia sprzedaży i ruchu w witrynie, poszukaj wskazówek u konkurencji. Zobacz, co dla nich działa i spróbuj wykorzystać te informacje. Nie musisz ich kopiować, ale zobacz, co dla nich działa i postaraj się, aby to działało dla Ciebie.Zacznij w środku akcji. Nie zaczynaj od powiedzenia „Cześć, jestem taki a taki”, bo natychmiast stracisz widza. Jeśli planujesz biegać z bykami, włącz wideo podczas biegu! Jeśli sprawisz, że widz wykona drugie ujęcie, nie przejdzie do następnego filmu.Nie odkładaj wideomarketingu tylko dlatego, że nie masz idealnego sprzętu.
Inwestowanie w wysokiej jakości kamery, mikrofony i oprogramowanie do edycji to ogromne zobowiązanie, na które możesz nie być gotowy.
Zamiast tego skup się na jakości treści swojego filmu, projektując go tak, aby przyciągał widzów. Po rozpoczęciu kampanii wideo i stwierdzeniu, że przyciąga ona klientów, możesz zdecydować, czy zainwestować w drogi sprzęt.Wykorzystaj marketing wideo, aby zdobyć więcej obserwujących. Można to osiągnąć, proponując rozdanie czegoś takiego jak e-book lub esej dla każdego, kto udostępni Twój film innej osobie i tej osobie, która zapisuje się na Twój biuletyn. E-książki i artykuły to bardzo opłacalny sposób na przyciągnięcie ruchu do Twojej witryny.Pamiętaj, aby zawsze udostępniać swój film. Przekaż go wszystkim swoim kontaktom e-mail, które mogą być zainteresowane. Opublikuj link do niego w swojej witrynie blogowej. Skontaktuj się z byłymi klientami i poinformuj ich, że masz dostęp do nowych treści. Umieść go w serwisach społecznościowych i serwisach hostingowych wideo. Rozpowszechniaj informacje na całym świecie!Filmy powinny oferować przydatne, skoncentrowane treści w uporządkowanym, zwięzłym opakowaniu. Widzowie internetowi mają tendencję do krótkiej koncentracji uwagi. Chcesz, aby filmy były krótkie i słodkie, aby przykuć na nich uwagę. Nawet jeśli Twoje treści są świetne, nie pomoże, jeśli nie będą oglądane.Gdy zaczniesz wideomarketing, prawdopodobnie nie będziesz w stanie przestać. Jest skuteczny, łatwy, opłacalny i naprawdę szybki w produkcji! Może również umieścić Twoją firmę na internetowej mapie, zwiększając bazę klientów wraz z wynikami. Zacznij wkrótce i wykorzystaj swój potencjał w marketingu wideo.